Alışveriş uygulaması Hopi yenilendi
Alışveriş uygulaması Hopi, hem kullanıcılarına hem de iş ortaklarına sunduğu hizmet ve teknolojilere ödeme çözümlerini de ekleyerek yenilendiğini duyurdu. Hopi CEO’su Yalın Özcan konuyla ilgili olarak, “Hopi’yi, kullanıcılarımıza sunduğumuz deneyim ve yeni ürünlerle yeniledik. Uygulama, sonunda 18 milyonu geçmesi beklenen yüzlerce markayı kullanıcılarıyla buluşturacak.” sunduğu pazarlama, reklam ve finansal teknoloji çözümleri ile yılın
Hopi’nin 2015 yılında sadakat uygulaması olarak faaliyetlerine başladığını belirten Hopi CEO’su Yalın Özcan, “Son 8 yılda 15,8 milyon kullanıcıya ulaşan Hopi, perakendede ‘icat etmek’ vizyonuyla bu kez baştan aşağı yenilendi. finansal teknolojilere yaptığı yatırımları takip ederek hayata geçirdiğimiz yatırımlar ve yeniliklerle Hopi’yi sektörün ilk ve tek ‘Müşteri Teknolojileri’ şirketi olarak tanımlıyoruz.Hopi’yi kullanıcılarımıza sunduğumuz deneyim ve yeni ürünlerle yeniledik. perakende sektöründe daha önce yapılmayan uygulamalara imza atıyoruz. Amacımız bu yeni dönemde hem tüketicilere hem de markalara önce Bi Hopi deklarasyonu vermek” dedi.
“HER 5 KİŞİDEN BİRİNİN CEBİNDEYİZ”
Yeni Hopi dünyasında her kullanıcıya hiper-kişiselleştirilmiş bir Hopi deneyimi yaşatmayı hedeflediklerini belirten Özcan, “2015’ten bu yana teknolojimizi ve altyapımızı sürekli geliştirdik. Her geçen gün daha akıllı hale geldik. Bugün cepteyiz. Her 5 kişiden biri.Yatırımlarımızın tamamına yakınını kullanıcılarımıza ve iş ortaklarımıza sunuyoruz.Dijitalleşme ve ileri teknoloji ile deneyim yaşatıyoruz.Gelmek istediğimiz yer kesinlikle Hopi’yi Türkiye’nin ‘unicorn’larından biri yapmak. Bu noktada Türkiye’de bir ilk sayılabilecek özelliklerimiz ve ileri teknolojik kabiliyetlerimizle pazarlama, reklamcılık ve finansal teknolojiler alanlarındaki tezimizi güçlendiriyoruz.Yeni Hopi, çağın akıllı alışveriş yol arkadaşı olarak konumlanacak. tüm alışveriş deneyimi yolculuğu sadece uygulama merkezi ile değil, tepeden tırnağa tüm fonksiyonları ile yenileniyor.”
“AKTİF MÜŞTERİ SAYISINDA BAŞLANGIÇ HEDEFİMİZ 7 MİLYONUN ÜZERİNDE”
Hopi’nin yeni dönem için hedefleri olduğunu ifade eden Özcan, “2024 yılına 18 milyon Hopilis ile girmeyi planlıyoruz. Aktif müşteri sayısında ilk hedefimiz 7 milyonun üzerinde. Veri analizi ve hiper kişiselleştirme uygulamaları ile her Hopi, özel, kolay ve avantajlarla dolu.Alışveriş deneyimi sunmayı hedefliyoruz.Hopi, tüm dünyanın durgunluğun ve enflasyonun konuşulduğu bir dönemde tüketicilere kazandıran formüller üzerinde çalışıyor.Tüketici sadece en ekonomik seçeneği bulmuyor. Hopi’de aradıkları ürün, harcadıkça para da kazanıyorlar.Üstelik kullanıcılara kartsız taksit limitleri atayıp Param iş ortaklığı ile alışveriş kredisi kullandırıyoruz.” ilk etapta herkesin hizmete erişebilmesini sağlayacağız. Diğer bir ifadeyle bu ortaklık, finansal hizmetlere erişimde fırsat eşitliğinin getirilmesi adına değerli bir adım oldu” dedi.
“GÜVENİLİR BİR MARKA OLMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ”
Hopi’nin Ürün Yönetimi, Pazarlama ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın, Hopi’nin hedefini ‘herkesin cebine girmek’ olarak özetledi ve “Yeni Hopi’nin çıkış noktası, Boyner grubunun sektöre kazandırdığı dünyanın ilk taksitli kartı oldu. Boyner grup şirketleri Bugüne kadar tüketicilerin değişen beklentilerini anlayarak iş dünyasına yepyeni bakış açıları getiren Hopi, bu vizyonla artık aynı DNA’dan gelen Hopi, alışverişlerini demokratikleştirmeyi ve özgürleştirmeyi hedefliyor. kullanıcılarının uçtan uca deneyimlerine hitap eden bir modelde, ihtiyaç duydukları işlere erişilebilirliklerini artırmak, ‘Önce Bi Hopi’ dedikleri her an sağlam bir marka olmak ve en iyisi olmak için çalışıyoruz. Çalıştığımız markaların vazgeçilmez iş ortağı.”
“HER KULLANICIYI KENDİ DÜNYASININ ETKİSİ OLMAYA DAVET EDİN”
Aydın, konuşmasının devamında şu ifadelere yer verdi:
“Önceliğimiz, tüm kullanıcılarımızı çok iyi anlayacak, her kesimden tüketicinin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayacak, onlara demokratik ve erişilebilir bir platformda alışveriş deneyimi yaşatacak yepyeni bir Hopi yaratmak oldu. Hopi sadece harcadığı kadar kazandırmıyor farklı uygulamalarıyla da kazandırmaya devam ediyor.Örneğin bugün sayısı 15.8.Milyonlarca kullanıcısını her biri kendi dünyasının fenomeni olmaya davet ediyor.Bu özelliği ile , Hopi kullanıcıları influencer olarak paylaştıkça kazanıyor.B2C2B modeli olarak adlandırdığımız bu modelde markalar da çok büyük pazarlama bütçelerine ihtiyaç duymadan gerçek hedef kitlelerine ulaşabilecekleri yeni bir kanala kavuşuyor.Yenilikçilik alanında bir ilk pazarlama ve reklam teknolojileri.Hopi ile markalar yeni kullanıcı kazanımı, daha fazla trafik, süreç ve gelir artışı, ayrıca kampanyalarda daha yüksek etkileşim elde edecekler.Böylece en demokratik, özgür, erişilebilir ve en ekonomik dünya sadece tüketiciler için değil. ama aynı zamanda markalara. Biz de sunuyoruz. Farklı e-ticaret platformlarının aksine alışveriş platformumuz ve tıkla kazan uygulamalarımızla kullanıcılarımızı iş ortaklarımızın web sitelerine yönlendirerek Türkiye’de ilk kez Hopipay kartları ile ödeme yaptıklarında anında para kazanmalarını sağlıyoruz. En önemlisi kampanyalarımız bittiğinde ‘tükendi’ demek yerine kullanıcılarımızı markanın internet sitesine yönlendiriyoruz. Böylece iş ortaklarımızın web sitelerinde trafik artışı ve yeni müşteri kazanımı sağlıyoruz.”
“YENİ LOGOMUZDA RENKLİ DAİRELERİMİZİ TAMAMEN ÜCRETSİZ BIRAKTIK”
Hopi’nin logosunun da yenilendiğine değinen Aydın, “İlk logo tasarımımızda Hopi dünyasını dört farklı renkle temsil ettik. Ancak gelişen teknolojiler ve genişleyen imkanlarımız ile yeni logomuzda renkli halkalarımızı tamamen serbest bırakarak yeni logo oluşturduk. gradyan bir manzara.Yani tüm analiz ve hizmetlerimizin ortasındaki olumsuzlukları ortadan kaldırarak birlikteliğin uyumunu oluşturduk.Farklı markalarla sık sık bir araya geldiğimizi düşünürsek tüm markaları taşıyan yeni logomuz değerli oldu. hayatın renkleri hepsiyle uyumluydu.Yeni Hopi dünyasının yeni logosu, pazarlama grubumuz ve bağımsız bir ajans arasındaki yoğun işbirliğinin sonucuydu.Hopi in Life “Hayatın renklerini logomuza yansıttık. Böylece hem popüler renkli Hopi dünyasını koruduk hem de yenilenen Hopi için yalın bir duruş yakaladık. Minimal, yeni nesil, renkli, sürprizlerle dolu ve heyecanlı bir buluşma” dedi.